.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 2 شنبه

* سخنراني مشائي در ميان رزمندگان ناتمام ماند. به گزارش آتي نيوز به نقل از "خبرنامه دانشجويان ايران"، اين جمع كه منتظر سخنراني دكتر احمدي نژاد بودند با شخص ديگري در پشت تريبون مواجه شدند. در اين جلسه كه جمعه شب برگزار شد، حضور مشايي در پشت تريبون و سخنراني وي موجبات ناراحتي حاضرين را فراهم كرده و واكنش‌هايي را از طرف آنان به همراه داشت. اعتراض اين افراد تا جايي پيش رفت كه مشايي مجبور شد تريبون را ترك كرده و آن را در اختيار رئيس‌جمهور قرار دهد. با رفتن مشايي برخي از افراد از جاي خود بلند شده و از سخنراني رئيس دفتر رئيس‌جمهور در آن مراسم به احمدي نژاد اعتراض كردند. احمدي نژاد سخنان خود را با مباحثي پيرامون مشايي و اعتراضات شروع كرد كه اين موضوع شگفتي بسياري از افراد حاضر را به دنبال داشت. وي در سخنان خود با بيان اينكه مشايي فردي با خدا و با تقواست، وي را با شهيد بهشتي و شهيد رجايي مقايسه كرد!
* حاج منصور ارضي نيز به ميدان مخالفت با مشائي وارد شد. به گزارش تابناك، سايت افكارنيوز نوشت: اين مداح معروف با اشاره به سخنان اخير مشايي و واكنش مراجع و علما به آن، اظهار داشت: از دفتر رئيس‌جمهور سخناني شنيده مي‌شود كه اصلاً در شأن رئيس‌جمهور نيست. وي با هشداري به رئيس‌جمهور تاكيد كرد: اگر پيرامون اين شخص عمل مناسبي صورت نگيرد من خودم درستش مي‌كنم!
* نماينده ولي فقيه در سپاه نيز ضمن اعتراض به اظهارات مشائي، درباره احساس جدائي علاقمندان به دولت ابراز نگراني كرد. به گزارش فردا، حجت الاسلام سعيدي در برنامه راديو گفتگو درباره "مكتب ايراني" كه رئيس دفتر رئيس‌جمهور گفته بود ما بايد آن را تبليغ كنيم نه "مكتب اسلام" گفت: "من واقعاً احساس نگراني مي‌كنم چون مي‌دانم بسياري از كساني كه دلبسته و علاقمند به اين دولت بودند الان در مواضعي قرار مي‌گيرند كه به ناچار احساس تفكيك كرده و موضعگيري مي‌كنند."
* شبكه العربيه در خبري از بازداشت يك فعال سياسي شيعه توسط نيروهاي امنيتي اين كشور خبر داد. به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني العربيه، براساس اعلام منابع امنيتي خبرگزاري بحرين، "عبدالجليل السنكيس" فعال شيعه بحريني متهم است كه موجب تحريك اقدامات خشونت آميز و اعمال تروريستي براي تخريب اموال عمومي شده است. اين درحالي است كه چندي پيش سازمان ديده بان حقوق بشر در گزارشي از اوضاع حقوق بشر در بحرين اعلام كرد: دولت بحرين شيعيان را شكنجه كرده است. اين سازمان از شوك الكتريكي، نگه داشتن افراد درحالت دردناك و شلاق به پا، دست، سر و بدن به عنوان انواع شكنجه‌ها نام برده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.